הנהלת החשבונות מנוהלת אצל רואה החשבון לצרכי מס בלבד או מנוהלת אצלכם בעסק אבל אתם עדיין לא מקבלים נתונים?
אתם צריכים חשב/ת שיכול/ה להציג את המספרים בצורה טובה כדי לתת לכם כמנהלים שליטה טובה ויכולת לקבל החלטות נכונות.
על סמך מסד הנתונים הקיים בהנהלת החשבונות יכול החשב להוציא דוחות ניהוליים חשובים שיכולים לסייע רבות בהחלטות ניהוליות חשובות.
חשב טוב מייצר בקרות לעסק בהתבסס על שיטות עבודה נכונות להנהלת החשבונות. מסדר ומארגן נכון את הנהלת החשבונות של העסק. דואג לערוך דוחות גיול לחובות הלקוחות ולתכנן את תהליכי הגביה מהלקוחות ולפקח עליהם.
חשב משדרג את מחלקת הנהלת החשבונות של העסק שלכם
חשב מוגדר כסמכות המקצועית בארגון, הוא זה שאחראי על מחלקת הנהלת החשבונות ואחראי על הדיווחים החשבונאיים כולל דוחות כספיים.
ומנהל הכספים הוא תפקיד של אמון, יד ימינו של המנכ"ל ואחראי יותר מלמעלה על ענייני העסק כמו הקשר מול הבנקים, ייצוג העסק במו"מ עסקיים, בחינת כדאיות השקעות, רכישות ומיזוגים.
בחברות מסוימות אין הפרדה בין התפקידים ואז ממלא את התפקיד אדם אחד.
תפקידי החשב העיקרים:
המצאות של חשב/ת בארגון מאפשרת סדר בנתונים והגשתם למנהלים בצורה שתאפשר להם לקבל החלטות ומשם לקדם את העסק.
אתם מרגישים שחסרה לכם פונקציה כזאת אצלכם בארגון?
פנו אלינו – נקבע פגישה ויחד נמצא לכם חשב/ת.
פגישה ראשונה ויעוץ ראשוני ללא עלות
אל תהססו לפנות ותענו בהקדם